Gwarancja

Świadomi umiejętności naszych lekarzy oraz tego, że stosujemy rozwiązania o najwyższej światowej jakości, dajemy Państwu roczną gwarancję na wszystkie zabiegi stomatologii zachowawczej oraz prace protetyczne wykonywane w naszym gabinecie.

Specjalne warunki gwarancyjne:

W swojej ofercie mamy również wyjątkowe rozwiązania, na które udzielamy wydłużonego okresu gwarancyjnego.

  • Leczenie Implantologiczne objęte jest 5 letnią gwarancją.
  • Porcelanowe uzupełnienia protetyczne objęte są 2 letnią gwarancją.
  • Ruchome uzupełnienia protetyczne objęte są 2 letnią gwarancją.

Gwarancja traci ważność jeśli pacjent:

  • nie zgłasza się na wizyty kontrolne co 6 miesięcy,
  • nie utrzymuje prawidłowej czystości jamy ustnej i jednocześnie nie poddaje się profesjonalnym zabiegom higienizacyjnym,
  • samodzielnie naprawiał uszkodzenia protezy.

Gwarancja nie obejmuje:

  • prac tymczasowych jak np. korony tymczasowe czy protezy natychmiastowe,
  • prac przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie Pacjenta,
  • uszkodzeń powstałych w wyniku nieszczęśliwych wypadków i urazów mechanicznych,
  • uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
  • uszkodzeń mechanicznych zębów będących w trakcie leczenia.
  • ponownego leczenia kanałowego zęba leczonego wcześniej poza gabinetem TEN-DENT STOMATOLOGIA JANIK, jeśli bezpośrednio po wypełnieniu ubytku zęba okazuje się, że konieczne jest przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonywane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszty leczenia kanałowego.

Jeśli pacjent w momencie oddawania pracy protetycznej będzie posiadał inne braki zębowe gwarancja zostaje skrócona do 6 miesięcy.

Leczenie zębów mlecznych objęte jest 3 miesięczną gwarancją.

W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.

W ramach udzielanej gwarancji lekarz zobowiązuje się do ponownego wykonania danej usługi, lub wykonania rozwiązania alternatywnego, uwzględniając poniesione pierwotnie koszty.

Cmentarna 38/32

41-500 Chorzów

+48 518 448 228

Telefon komórkowy

Godziny otwarcia

Pon - pt 08:00 - 19:00